پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118049
شرط قلعه‌نويي براي قهرماني
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1571

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بهرام افشارزاده در حاشيه ديدار تدارکاتي تيم‌هاي ملي ووشو ايران و روسيه، در خصوص آخرين وضعيت باشگاه استقلال بويژه در فصل نقل و انتقالات، ضمن بيان مطلب فوق گفت: تا به امروز با دروازه‌بان تيم ملي فوتبال غنا و چند دروازه‌بان ديگر مذاکره کرده‌ايم که اين مذاکرات همچنان ادامه دارد.

وي با بيان اينکه بحث مذاکره استقلالي‌ها با ميثاق معمارزاده صحت ندارد، افزود: پيوستن مهدي کريميان به استقلال قطعي شده و با سه بازيکن ديگر نيز در حال مذاکره هستيم که نتيجه اين مذاکرات هفته آينده مشخص مي‌شود.

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد پيوستن جاسم کرار به تيم استقلال و حضور وي در باشگاه نيز تاکيد کرد: ما برنامه‌اي براي بستن قرارداد با جاسم کرار نداريم و او براي پيگيري برخي از امور مربوط به خود به باشگاه آمده بود.

وي در خصوص قول قهرماني که امير قلعه‌نويي داده، يادآور شد: من ?? سال است قلعه‌نويي را مي‌شناسم، او از اسطوره‌هاي فوتبال ما است و قطعا بر اساس توانايي‌هايي که دارد، قول قهرماني داده است. ما نيز در اين راه از هيچ تلاش و کمکي به قلعه‌نويي دريغ نخواهيم کرد.

افشارزاده همچنين تاکيد کرد: هواداران به هيچ وجه نگران نبوده و مطمئن باشند تيم خوبي را در فصل نقل و انتقالات خواهيم بست و با تفکرات قلعه‌نويي موفق خواهيم شد.

وي در خصوص کنار گذاشته شدن رحمتي از تيم ملي توسط کي‌روش و تفکري که سرمربي تيم ملي براي مبارزه با بازيکن سالاري دارد، تصريح کرد: کي‌روش با اين کار خود نشان داد که به اصل ورزش توجه دارد، بازيکن بايد جايگاه خود را بداند نه اينکه براي تيم تعيين تکليف کند.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص ? ميليارد توماني که قرار بود اسپانسر به حساب باشگاه واريز کند، يادآور شد: قرار بود اسپانسر ? ميليارد تومان به حساب باشگاه واريز کند که ديروز اين اتفاق نيفتاد و فکر مي‌کنم که صبح امروز اين موضوع تحقق پيدا کرده باشد. البته هنوز فرصت پيدا نکرده‌ام اين موضوع را بررسي کنم.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا براي پرسنل اين باشگاه سخت نيست که صبح زود در محل کار خود حاضر مي‌شود؟، تصريح کرد: مطمئن باشيد پرسنل باشگاه نيز مانند پرسنل کميته ملي المپيک عادت خواهند کرد که ساعت ?:?? صبح در محل کار خود حاضر شوند.

افشارزاده در خصوص دليل حضورش در مسابقه تدارکاتي تيم‌هاي ملي ووشوي ايران و روسيه نيز گفت: من از زماني که دبير کل کميته ملي المپيک بودم، رابطه خوبي با علي‌نژاد، رئيس فدراسيون ووشو داشتم و امروز نيز به دليل دعوت ايشان در اينجا حضور پيدا کردم. ما امسال فقط در زمينه فوتبال تيمداري مي‌کنيم اما جزو برنامه‌هاي ما هست که در آينده در دو رشته تيمي و چند رشته انفرادي نيز به تيمداري بپردازيم.

مرجع : خبرگزاري مهر

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html